Організаці освітнього процесу у період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

 

«Погоджено»    

на засіданні

педагогічної ради школи

від 28.08 2020 р.

протокол № 8

«Затверджую»

Керівник ЗЗСО І – ІІІ ст.. «Зеленський

ліцей»

 ________________ Р. Б. Мартинюк

_____________ 20  року

 

Порядок організації освітнього процесу

 ЗЗСО І-ІІІ ст. «Зеленський ліцей» у період карантину

в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

у 2020-2021 н.р.

 

             Даний порядок розроблений відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»,постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020№ 50 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), листа МОН України від 05.08.2020 №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» з метою забезпечення інфекційної безпеки у ЗЗСО І-ІІІ ст. «Зеленський ліцей»  та організації повноцінного освітнього процесу.

     

І. Вхідний скринінг та правила поведінки персоналу

 

          1. Усі працівники проходять інструктажі щодо запобігання поширення корона вірусної інфекції (COVID- 19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів

          2. Усі працівники заходять через центральний вхід.

          3. Увесь персонал проходить термометрію на центральному вході перед  початком робочого часу (за 10 хвилин) із занесенням даних до журналу контролю  термометрії,яку здійснює черговий вчитель для педагогічних працівників та завгосп школи для обслуговуючого персоналу.

          4. Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів) або особистим ртутним чи електронним термометром.

          5. Директор закладу або його заступник опитує персонал перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання(кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

         6. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами співробітник до роботи не допускається та робиться відмітка у журналі контролю термометрії про недопущення до роботи.

         7. При виявленні підвищеної температури тіла (вище 37,2 С) або респіраторних симптомів вдома, працівник закладу повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу.

         8. У закладі організовано забезпечення засобами індивідуального захисту всіх працівників ( із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника). Зміна масок кожні три години.

        9. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями гімназії  використання захисних масок є обов’язковим.

         10. Якщо працівники користуються масками багаторазового використання, то обовязково повинні мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці, тощо) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

         11. Якщо регіон відноситься до «помаранчевого « рівня небезпеки,педагогам в процесі викладання навчальної дисципліни рекомендовано використовувати захисні щитки.

 Багаторазовий щиток використовується та дезінфікується відповідно до інструкції виробника.

 

ІІ. Вхідний скринінг  та правила поведінки здобувачів освіти

 

                1.  Відповідальність за прихід до закладу освіти здорової дитини (з нормальною температурою тіла [до 37,2 С], відсутністю наявних симптомів гострого респіраторного захворювання [кашель, нежить, осиплість голосу,почервоніння очей] ) несуть батьки.

                2.  Класоводи та вчителі-предметники перед початком першого уроку  проводять опитування дітей на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), самопочуття, наявності температури тіла у дитини та/або дорослого, який її супроводжує.

                3.  Вхід до закладу освіти здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора).

                4.  Для учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу освіти дозволяється без використання захисної маски або респіратора.

                5.  В ліцей заходять тільки учні, вчителі та персонал. Вхід в освітній заклад батьків, бабусь, дідусів з початком навчального року суворо заборонено( крім осіб,які супроводжують осіб з інвалідністю).

                6.  Спілкування педагогічних працівників із батьками, для вирішення питань, що не потребують особистої присутності, здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку(Інтернет, телефон), або за необхідності на шкільному подвір’ї.

                7.  З метою впровадження заходів щодо застосування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами, у закладі відкрито два входи. Для кожного класу визначено свій вхід та вихід до школи.

                8.  Якщо у здобувача освіти температура тіла вище 37,0 С або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається (ізолюється до спеціально відведеного приміщення):

-          якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря;

-          якщо дитина прийшла без супроводу дорослого, то на здобувача освіти одягається медична маска і відповідальна особа проводить його до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та у разі необхідності – швидка медична допомога. Після чого черговим адміністратором і батьками приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

                9.  Після того, як здобувач освіти з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами був відсторонений від освітнього процесу, до ліцею  дитина може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування закладу освіти.

              10.                       Після вилучення особи з симптомами інфекційної хвороби в приміщенні,де перебувала така особа, проводиться провітрювання та дезінфекція цього приміщення.

              11.                       Заступник директора щоденно проводять моніторинг та аналіз відвідування занять здобувачами освіти з метою раннього виявлення збільшення захворюваності.

 

ІІІ. Організація освітнього процесу

 

           1. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями ліцею використання захисних масок є обов’язковим. Зміна масок кожні три години.

          2. Якщо у дітей будуть маски багаторазового використання, то обовязково мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

          3. Для використаних одноразових масок в закладі освіти  є  окремі контейнери  з кришками та поліетиленовими пакетами з відміткою «Використані маски та рукавички», для використаних засобів індивідуального захисту (маски, рукавички), паперових серветок в з подальшою утилізацією..

          4. Для мінімізації пересування здобувачів освіти у приміщеннях ліцею за кожним класним колективом закріплений навчальний кабінет для проведення усіх уроків, за виключенням інформатики,  фізичної культури, хімії  та технічної праці.

        5.Забезпечується використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.

        6. Тривалість кожної перерви 10 хвилин, при цьому половину перерви учні знаходяться в класі, а половину – в коридорі: у той час, коли діти в коридорі, здійснюється  провітрювання класів. У такий спосіб забезпечується асинхронне перебування учнів в коридорах.

       7. За умови сприятливої погоди здобувачі освіти під час перерв перебувають на свіжому повітрі на шкільному подвір’ї у присутності чергових вчителів.

       8. Ранкові зустрічі у 1-3-х класах за сприятливих погодних умов проводяться на свіжому повітрі.

       9. Запроваджується гнучка структура навчального року з можливістю внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації.

      10. Передбачене уникання організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшення кількості комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проведення ранкових зустрічей із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

      11. За можливості, передбачається організація проведення навчальних занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

      12. На вході до закладу та у його приміщеннях передбачається розміщення інформаційних матеріалів щодо профілактики корона вірусної хвороби СОVID-19.

      13. В закладі обмежено проведення масових заходів( нарад ,зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладу освіти – проведення педагогічних рад,конкурсних комісій,конференцій трудового колективу тощо)

      14. Після проведення занять у кінці робочого дня технічним персоналом необхідно провести очищення і дезінфекцію поверхонь(в тому числі дверних ручок ,столів, місць для сидіння,перил тощо)

 

ІV. Організація дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів

 

        1. Основним заходом гігієни рук в умовах колегіуму є миття рук з милом.

       2. Використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.

      3. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне.

      4. Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

      5. Кожна санітарна кімната закладу  забезпечується рукомийником, який обладнаний рідким милом в дозаторі та паперовими рушничками.

      6. Передбачається проведення навчання працівників закладу та здобувачів освіти щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.

      8. На вході до всіх приміщень закладу організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами: учні 1-4 класів за участю вчителя, учні 5-11-х класів у присутності вчителя. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

     9. У разі виникнення потреби або необхідності залишити приміщення ліцею користуємося тільки центральним входом.

 

V. Організація питного режиму та харчування у закладі освіти

 

        1. У період карантину організація питного режиму відбувається із використанням індивідуального (пляшки з водою) посуду.

        2. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) за кожним класним колективом закріплено відповідну перерву для харчування.

       3. У їдальні забезпечується відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

        4. Вхідний скринінг персоналу харчоблоку:

         -  увесь персонал проходить термометрію перед початком робочого часу (за 10 хвилин) із занесенням даних до щотижневого аркуша контролю термометрії;

         - вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів) або ртутним чи електронним термометном;

        - у разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з симптомами гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) співробітник до роботи не допускається, а в аркуші контролю термометрії робиться відмітка про недопущення до роботи.

         6. Усі працівники харчоблоку працюють у засобах індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразових рукавичках, які змінюють після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не повязаних між собою ,захисних окулярах або захисних щитках.. Засоби індивідуального захисту є у наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника.

       7. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник харчоблоку ретельно миє руки з милом або обробляє антисептичним засобом.

       8. У закладі освіти організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички» з подальшою утилізацією.

       9. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.

      10. При організації харчування працівники їдальні суворо дотримуються правил особистої гігієни: рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.

      11. З працівниками харчоблоку проводиться навчання щодо одягання, використання. зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації.

 

VІ. Вимоги до поводження з використаними засобами індивідуального захисту

 

         1. У закладі освіти організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички» з подальшою утилізацією.

         2.  Такі контейнери встановити біля входу в заклади освіти .

         3. Поліетиленові пакети з контейнерами ,у яких зібрано використані засоби індивідуального захисту,необхідно замінювати після заповнення,щільно завязувати та наносити маркування «використані засоби індивідуального захисту»

         4. Щоденно здійснювати дезінфекцію контейнерів, картонні контейнери одноразового  використання після використання підлягають утилізації.

 

 

Додаток 1

Тривалість уроків та перерв початкової школи

у 2020/2021 навчальному році

 

Початова школа

1 клас

2-4  класи

 

 

 

 

 

 

1

08.30-09.05

10 хв

1

08.30-09.10

10 хв

2

09.15 -09.50

20 хв

2

09.20-10.00

20 хв

3

10.10 -10.35

20 хв

3

10.20-11.00

20 хв

4

10.55 -11.30

10 хв

4

11.20-12.00

10 хв

5

11.40 -12.15

10 хв

5

12.10-12.50

15 хв

6

12.25- 13.00

 

6

13.00-13.40

 

 

 

 

Тривалість уроків та перерв 5-11-х класів

у 2020/2021 навчальному році

 

Основна  та старша школа

 

5-11 класи

№ з/п

Тривалість уроку

Перерва

1

08.30-9.15

10 хв.

2

9.25 -10.10

20 хв

3

10.30 – 11.15

20 хв.

4

11.35 – 12.20

10 хв.

5

12.30 – 13.15

10 хв.

6

13.25 - 14.10

10 хв.

7

14.20- 15.05

10 хв.

8

15.15-16.00

 

 

 

 

Додаток 2

 

Входи (виходи) закріплені за класами

 

 

Вхід № 1: 1-4 класи, працівники закладу.

 

Вхід №2: 5-11 класи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

 

 

Графік харчування

 

                Класи    

Час

1,2 класи

09.55-10.10

3,4 класи

10.10-10.20

5,6 класи

11.15-11.25

7-11 класи

11.25- 11.35

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар